Effie 2019 – Najveći Effie uspeh Ovation BBDO!

Effie 2019 – Najveći Effie uspeh Ovation BBDO!

Ovogodišnje izdanje prestižnog Effie Srbija takmičenja donelo nam je 3 Effie nagrade iz 7 finala! Ukupan broj projekata koji su se izborili za finale bio je 15, pa smo izuzetno zadovoljni i rezultatom u prvom krugu. Čestitamo ostalim plasiranima u finala i osvajačima Effie 2019 nagrada i zahvaljujemo žiriju što su naše projekte prepoznali i u kontekstu biznis rezultata!

Effie za Munch!

Sjajan kraj festivalskog ciklusa za Munch! Kao jedini finalista u Food & Snacks kategoriji, Munch je srebrnim Effie priznanjem potpisao godinu za sobom, a finale u kategoriji Medijska inovacija ju je dodatno podcrtalo. Više od priče za sebe, Munch je ostvario upečatljive poslovne rezultate nakon slavne kampanje. Ovaj plasman je nastao u sinergiji kreativnog i efikasnog – dakle, najslađe!

Dve Effie nagrade za Nectar!

Sada već čuvena kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno, osvojila je 2 nagrade iz 3 Effie 2019 finala! U CAPRE DIEM i kategoriji Bezalkoholna pića, ovaj projekat je bio usamljeni finalista, kao jedini koji je ispunio visoke Effie kriterijume. U obe je odneo i nagradu – srebrnu, odnosno bronzanu. Kategorija Korporativni ugled treći je finalni ambijent u kojem je Nectar zauzeo svoje mesto. Ponosni smo što se odjek kampanje koja je poremetila i zemlju i region i dalje čuje glasno!

Effie finale za Pšenično

U kategoriji Alkoholna pića, Zaječarsko pšenično takođe je bilo jedini projekat koji se domogao finala. Prepoznatljivi brend sa svojim novim proizvodom pokazao je zavidne poslovne rezultate. Drago nam je što je naša kampanja tome doprinela!

Effie finale za Booster

Bzzzzzz! Još jedan usamljeni Ovation BBDO Effie finalista je Booster, sa projektom More energy, more hun! Lansiranje novog ukusa ovog energetskog pića donelo nam je još zaraznog Boosterd smeha i upečatljiv dizajn pakovanja. I ne samo to, već i zapažene biznis rezultate i plasman u finale prestižnog takmičenja!

Effie 2019 nagrada kao kruna Munchmallow – Priča za sebe sezone

Osim ovih nagrada, na rovinjskom festivalu najboljih regionalnih komunikacijskih projekata Balcannes, Munchmallow kampanja je završila u Top 26 i proglašena za Najbolji regionalni projekat. O njenom regionalnom karakteru govori i finale na festivalu Sempl u Portorožu.
Na festivalu Kaktus 2018, Munchmallow je osvojio dve nagrade u pojedinačnim kategorijama i Grand Prix za najbolji projekat u Srbiji 2018!
Na tradicionalnom Danu UEPS-a, Munchmallow je osvojio čak 5 zlata u svim kategorijama u kojima je projekat prijavljen, kao i Grand Prix za najbolju kampanju 2018, a klijentu Jaffa Crvenka doneo je titulu oglašivača godine!
Digital Day 2019. takođe je bio plodotvoran za Munchmallow. Tamo je ovaj projekat osvojio Grand Prix za najbolji projekat u prethodnih godinu dana, kao i dve nagrade u standardnim kategorijama.

Pročitajte i intervju Vanje Mitrovića za portal Talas.rs:

Kako se pravi najslađi bilbord u gradu?

O Effie Awards

Effie Awards je priznanje koje se dodeljuje na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve. Effie Worldwide licenca dodatno govori o kvalitetu ovog takmičenja. U Srbiji se ova priznanja dodeljuju od 2017. godine.

Čitaj dalje: