Dupla IAB MIXX kruna!

NEWS - #DigitalDay2018 Dupla IAB MIXX kruna!

Ni ovogodišnji DigitalDay, u organizaciji IAB Serbia, nije nas ostavio praznih ruku! U konkurenciji najboljih lokalnih digitalnih projekata, ponosni smo da kažemo da smo u dve kategorije osvojili IAB MIXX nagradu, a u trećoj ušli u finale.

Dve IAB MIXX nagrade – Nije svejedno

 

Rođendanska kampanja klijenta Nectar – Već 20 godina nije svejedno nikoga u Srbiji nije ostavila ravnodušnim. Isti efekat ostavila je i na članove žirija koji je odlučivao o ovoj prestižnoj nagradi. Ovaj projekat nagrađen je u dve kategorije. Drago nam je da je komunikaciona nadgradnja brenda Nectar posle 20 godina uspešnog poslovanja prepoznata i u struci. Baš ovaj kvalitet doneo nam je IAB MIXX priznanje u kategoriji Best Brand Awareness Campaign.

Osim ove kategorije, nagradu smo osvojili i u Best Social Influencer Marketing konkurenciji. Angažman Andrije Miloševića za Nectar osvojio je srca opšte, ali i stručne javnosti. Projekat koji smo kandidovali je apsolutni pobednik ovih izbora, a kao što i sama poruka kampanje kaže – nije svejedno koje izbore pravite.

Ove dve nagrade kampanju Nectara „Već 20 godina nije svejedno“ čini i najnajgrađivanijim projektom u regularnim kategorijama.

Sve maline su otišle u finale

Prethodnog leta, osveženje za sve ljubitelje sladoleda bio je novi ukus kultnog Frikomovog Rumenka i njegove smoothie podvarijante sa ukusom maline. Kao i uvek u Srbiji, maline su postale vest. Istom snagom su odjeknule i u takmičenju za IAB Mixx nagrade. Nakon serije prošlogodišnjih nagrada, u nastavku svoje avanture, maline su došle do finala u kategoriji Best Product Launch.

O IAB Mixx-u

IAB Mixx nagrade dodeljuju se najboljim digitalnim projektima na lokalnom tržištu. Kriterijumi koji se koriste orijentišu se na strategiju, kreativnost, rezultate, inovativnost itd. Zbog toga smo posebno ponosni što smo u areni ovako jake konkurencije i ozbiljnih kriterijuma ostvarili značajan uspeh. Nagrade su za nas rezultat posvećenog rada celog tima i zdravog odnosa sa klijentom.

Kao takve, inspirišu nas da sutra budemo bolji nego što smo danas.

Čitaj dalje: