Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
Ni ovogodišnji DigitalDay, u organizaciji IAB Serbia, nije nas ostavio praznih ruku! U konkurenciji najboljih lokalnih digitalnih projekata, ponosni smo da kažemo da smo u dve kategorije osvojili IAB MIXX nagradu, a u trećoj ušli u finale.
Rođendanska kampanja klijenta Nectar – Već 20 godina nije svejedno nikoga u Srbiji nije ostavila ravnodušnim. Isti efekat ostavila je i na članove žirija koji je odlučivao o ovoj prestižnoj nagradi. Ovaj projekat nagrađen je u dve kategorije. Drago nam je da je komunikaciona nadgradnja brenda Nectar posle 20 godina uspešnog poslovanja prepoznata i u struci. Baš ovaj kvalitet doneo nam je IAB MIXX priznanje u kategoriji Best Brand Awareness Campaign.
Osim ove kategorije, nagradu smo osvojili i u Best Social Influencer Marketing konkurenciji. Angažman Andrije Miloševića za Nectar osvojio je srca opšte, ali i stručne javnosti. Projekat koji smo kandidovali je apsolutni pobednik ovih izbora, a kao što i sama poruka kampanje kaže – nije svejedno koje izbore pravite.
Ove dve nagrade kampanju Nectara „Već 20 godina nije svejedno“ čini i najnajgrađivanijim projektom u regularnim kategorijama.
Prethodnog leta, osveženje za sve ljubitelje sladoleda bio je novi ukus kultnog Frikomovog Rumenka i njegove smoothie podvarijante sa ukusom maline. Kao i uvek u Srbiji, maline su postale vest. Istom snagom su odjeknule i u takmičenju za IAB Mixx nagrade. Nakon serije prošlogodišnjih nagrada, u nastavku svoje avanture, maline su došle do finala u kategoriji Best Product Launch.
IAB Mixx nagrade dodeljuju se najboljim digitalnim projektima na lokalnom tržištu. Kriterijumi koji se koriste orijentišu se na strategiju, kreativnost, rezultate, inovativnost itd. Zbog toga smo posebno ponosni što smo u areni ovako jake konkurencije i ozbiljnih kriterijuma ostvarili značajan uspeh. Nagrade su za nas rezultat posvećenog rada celog tima i zdravog odnosa sa klijentom.
Kao takve, inspirišu nas da sutra budemo bolji nego što smo danas.
Nakon Marka Pešića i Nataše Filipović, tradicionalni novogodišnji intervju portalu Advertiser-Serbia . . .
Jules: Hamburgeri! Kamen temeljac svakog hranljivog doručka. Kakvi hamburgeri? Brett: Ch-cheeseburgeri. Jules: . . .
Na tradicionalnom takmičenju Dan UEPS-a, sada u prilagođenim okolnostima, osvojili smo 11 priznanja. . . .