Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
U nedeljama za nama, predstavnici agencije su imali čast da učestvuju u više relevantnih stručnih i obrazovnih aktivnosti. Ova gostovanja vidimo kao priliku da svojim iskustvima doprinesemo tretiranju aktuelnih tema, ali i šansu da iz iskustava drugih učesnika i polaznika naučimo nešto novo.
Profesionalno udruženje IAA Serbia Chapter treću godinu zaredom organizuje edukativni program AcademIAA. Ovogodišnja edukacija otvorena je panelom na kojem je o tzv. disruptivnim projektima u komunikacijama sa polaznicima razgovarao Marko Pešić.
Tromesečni program programski je odeljen u 6 različitih modula. U okviru kreativnog modula, na novom AcademIAA izdanju je sa kolegama iz drugih agencija govorio i Vladimir Mitrović.
U sklopu programa Studije budućnosti Beogradske otvorene škole, namenjenom naprednim studentima raznovrsnog akademskog bekgraunda, predavačica je bila Milena Maksić. Sa aktuelnom generacijom polaznika razgovarala je o online reputaciji. Beogradska otvorena škola je proslavila i 25. godišnjicu svog postojanja, zbog čega su utisci sa ovog gostovanja još snažniji!
Vanja Mitrović učestvovao je i na panelu BOŠa u okviru multikongresa Serbian Visions. Kao „preletač“ iz medicine u kreativnu industriju, na speed dating modelu radionice razgovarao je o svom životnom zaokretu sa zainteresovanim mladim ljudima.
Još jedna obrazovna institucija proslavila je svoj jubilej. Povodom 50 godina rada Fakulteta političkih nauka, ukazana nam je čast da rad naših dizajnera bude izabran za svečani logo ove godišnjice. Svečani logo dizajnirao je Nemanja Obradović.
Petu subotičku edukaciju u organizaciji Webiza posetili su Marko Marjanović i Nikola Parun. Oni su u svojstvu predavača održali sesiju „Jedna duša a sto tela“, na temu integrisanih komunikacija. Na primerima nagrađenih kampanja za Nectar i Munchmallow polaznicima su objasnili šta to integrisane komunikacije jesu, a šta ne.
Ove kampanje zanimale su i studente Ekonomskog fakulteta u Beogradu. Sa polaznicima seminara Vizuelna ekonomija ovaj dvojac je razgovarao o advertajzingu, njegovoj prirodi i biznis svrhama našeg posla. Naravno, najzabavniji deo predavanja polaznicima su bile same kampanje, a najdraži utisak predavačima – želje studenata da uđu u advertajzing!
Svim domaćinima zahvaljujemo na gostoprimstvu i radujemo se narednim susretima!
U trenutku dok si jutros uživao u toplini kreveta i krajičkom oka posmatrao sat i preslišavao se koliko . . .
Negde u Srbiji. Betonski teren sa košem bez mrežice i zvezda. Opori vazduh steže grlo, a tela su napeta. Jedan . . .
Ovogodišnje izdanje Effie Srbija donelo nam je dve nagrade iz tri finala. Prestižnu nagradu bronzanog . . .