Kaktus 2019 – Rika lavova i prva festivalska nagrada za Visa Srbija!

Kaktus 2019 Kaktus 2019 – Rika lavova i prva festivalska nagrada za Visa Srbija!

I ove godine ostvarili smo zapažen rezultat na festivalu integrisanih komunikacija Kaktus! Sedam finala i tri nagrade obeležile su Kaktus 2019 za nama. Zahvaljujemo se žiriju na priznanjima, kao i klijentima na prostoru bez kojeg do nagrada ne bi došlo. Čestitamo ostalim dobitnicima i finalistima!

Rika Lavovskih priča

U kategorijama Content Marketing i Video, Lavovske priče osvojile su nagrade Kaktus 2019. Nakon BalCannes priznanja, ovo je novi izraz počasti upravo lavovima koji su učestvovali u popularnom Youtube serijalu. Preko 4 miliona pregleda na ovoj platformi, ali i činjenica da je sadržaj produciran za Youtube prenesen na preko 10 lokalnih televizija u Srbiji govore o snazi ove kampanje. Posebno nam je drago što je priznanje odato najboljima među nama, hrabrim i posvećenim ljudima koji su ostavili dubok trag u našem društvu.

Visa Srbija – beskontaktno do Kaktusa!

U kategoriji koja nagrađuje najbolje BTL aktivnosti, po prvi put je festivalsku nagradu osvojila kompanija Visa Srbija! Ovo priznanje zasluženo je aktivnostima koje smo zajedno izneli na jednom od najvećih festivala u ovom delu Evrope. Sa preko 500.000 posetilaca – Beer Fest je jedan od najposećenijih festivala u jugoistočnoj Evropi, a Visa njegov partner od 2017.

Uz Visa kartice na ovom festivalu, pogodnosti su bile brojne, a na vrhu liste je činjenica da je nositi karticu praktičnije nego nositi keš. Dodatno, uz Visa karticu je bio omogućen brzi prolaz na ulazu, kao i popusti pri plaćanju za VIP karte i pića. Osim benefita za Visa korisnike, za ovo sponzorstvo smo osmislili i dodatna iskustva za ostale posetioce. Bilo je potrebno promovisati beskontaktno plaćanje Visa karticama – pa je i tema za aktivacije bila – “beskontaktno”. Prolazak kroz laserski lavirint bez dodirivanja lasera, beskontaktne Visa tetovaže i drugi vidovi promocije motivisali su hiljade i hiljade posetilaca da se igraju sa nama i ostvare prvi kontakt sa Visom – beskontaktno!

Učešće Ovation BBDO na Kaktus 2019 aktivnostima

Izuzev takmičarskog dela, i ove godine smo definisali vizuelni identitet festivala i njegovu krovnu poruku.

Prvog dana festivala, Nikola Parun je moderirao panel o startapima i odnosu startap zajednice sa komunikacijskim biznisom. Sa sagovornicima iz Direct Media, DNA, Degordiana, Netokracije i Inicijative Digitalna Srbija, razgovarao je o ovim temama, kao i MarTech izazovu čiji su pobednici proglašeni na Kaktusu.

Drugog dana, Đorđe Đukanović učestvovao je na panelu koji se bavio odnosom između ideje i egzekucije, kojom prilikom je naglasio da ne treba razdvajati jedno od drugog.

Kaktus 2019 – o festivalu

Kaktus je nacionalni festival integrisanih komunikacija, koji se jubilarni peti put organizuje u Beogradu, pod sloganom „Make room for a new bloom“. Simbolika kaktusa oličava priznanje kampanjama koje žive i opstaju na generalno „sušnom“ tržištu. Na dvodnevnom događaju učesnici, mahom iz agencija i klijentskih marketinških departmana, imaju priliku da čuju različite domaće i inostrane predavače. U sklopu Kaktusa 2018. dodeljuju se i nagrade u 16 pojedinačnih i 8 posebnih i kategorija integrisanih kampanja. Ovaj festival podržavamo od njegovog osnivanja

Čitaj dalje: