BalCannes 2019 – Lavovske priče u top25 projekata regiona!

NEWS BalCannes 2019 – Lavovske priče u top25 projekata regiona!

Lavovske priče su u društvu najboljih regionalnih kampanja u godini za nama! Žiri prestižnog takmičenja BalCannes 2019 odlučio je da ovaj Youtube serijal plasira u najboljih 25 kampanja našeg regiona. Veliko hvala klijentu Carlsberg Srbija na zajedničkom uspehu, agencijskom timu na dobro urađenom poslu i žiriju na prepoznavanju kvaliteta kampanje!

Lavovske priče nisu prazne

Na početku projekta, morali smo da još jednom potvrdimo ko su lavovi. Za nas, to su svi posvećeni ljudi koji svom poslu, porodici, izazovima i veseljima prilaze hrabro.  Oni koji nisu opterećeni statusom, ali jesu manirom kojim pritupaju drugim ljudima. To su najbolji među nama, oni koje je društvo oko nas legitimizovalo zbog njihovog uspeha, njihovih stavova, njihovih društvenih aktivnosti.

Uz domaćinstvo dugogodišnjeg zaštitnog lica Lav piva, glumca Nenada Jezdića, sabrali smo plejadu lavova. U razgovoru uz kriglu, Željko Obradović, Nataša Kovačević, Andrija Milošević i ostali lavovi našeg vremena, govorili su o svojim dostignućima i iskustvima. Preko 4 miliona ljudi pogledalo je Lavovske priče na Youtube-u, a sadržaj je prenet i na tradicionalne video kanale – 10 lokalnih televizija izrazilo je želju da Lavovske priče uvrsti u svoju programsku šemu.

Kampanja je plasirana i na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a publika je na ove linkove dolazila iz celog našeg regiona.

O BalCannes 2019

Balcannes priznanja dodeljuju se osmu godinu zaredom, u organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišne komunikacije (HURA) i Weekend Media Festivala. U konkurenciji za ovo priznanje tradicionalno se nalaze najbolji radovi svih relevantnih advertajzing agencija iz regiona. Dodela nagrada je programski i revijalni deo godišnjeg Weekend Media Festivala koji se održava po 12. put u Rovinju. Na ovom događaju, osim Balcannes priznanja i serije različitih panela, dodeljuju se i priznanja za digitalne projekte SoMoBorac.

Čitaj dalje: