Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
Prethodni period obeležio nam je rad na brendovima, nagrade na festivalima ali i nastavak turneje. Na različitim javnim događajima, pokušali smo da prenesemo duh, praksu i efektivnost kvalitetne komunikacije. Turneja traje!
Kako se boriti protiv ekstremizma i govora mržnje, Jelena Simić je prikazala na radionici Smart kolektiva. Na njoj su učestvovali mladi ljudi iz regiona, a Jelena je u njoj opisala moć advertajzinga da utiče na stavove ljude.
U emisiji Net Context televizije N1, Nikola Parun je razgovarao sa Jelenom Stojiljković o fenomenu Crnog petka i porivima ljudi da u njemu učestvuju, a gostovanje možete da pogledate na linku iznad.
Već tradicionalno, Milena Maksić je održala predavanje u sklopu programa Studije budućnosti Beogradske otvorene škole. Tema – online reputacija.
Upravo ovako zvao se panel Konferencije studenata organizacionih nauka održanoj na Zlatiboru. Pred 200 studenata, Nikola Parun je razgovarao o mogućnostima digitala.
U prošloj godini, u Srbiju je najzad stigao čuveni brend kozmetičkih i proizvoda za negu kože The Body Shop. U sklopu otvaranja nove prodavnice u Knez Mihailovoj, Nataša Filipović je govorila na panelu čije su učesnice bile uspešne i ambiciozne žene iz različitih sfera društva.
Konferencija CGA Belgrade u organizaciji Srpske filmske asocijacije, Crater VFX trening centra i Portala VFX Srbija, okuplja stotine profesionalaca iz sfere kompjuterske animacije, specijalnih efekata i digitalne umetnosti. U poslednjim godinama, agencije sve više koriste ove alate u stvaranju komunikacije. O ovome i overtonovom prozoru advertajzinga ograničenim budžetom s jedne i kreativnošću s druge strane, govorio je Vanja Mitrović. Panel je vodila Ivana Parčetić Mitić.
Na poslednjem Kaktus festivalu, osvojili smo više nagrada. Na radnom delu događaja, Đorđe Đukanović i Nikola Parun uzeli su učešća u panelima koji su se bavili odnosom između ideje i egzekucije, odnosno startap scenom.
Na Fakultetu organizacionih nauka, ali i Ekonomskom fakultetu, Milena Maksić je razgovarala sa studentima o ulozi digitala na različite tržišne sektore.
Ovo je bila poruka Nikole Paruna predstavnicima marketinških departmana kompanija iz FMCG sektora na InStore FMCG forumu 2019. Na ovom predavanju, predstavljene su flagship kampanje klijenata iz FMCG industrije iz prethodnog perioda, Nectar i Jaffa/Munchmallow.
Na konferenciji Play Media Day u Banja Luci, Vanja Mitrović i Marko Marjanović razgovarali su o integrisanim komunikacijama.
U 2020. nastavljamo sa turnejom, ali sa novim pričama!
S vremena na vreme našu zemlju pogode neki više ili manje očekivani izbori. Uz izbore naravno ide . . .
Imperiji je uzvraćen udarac. Pošteno, neki bi takvu izjavu uzeli kao malo prenaglašenu. Dizni je ipak . . .
Kada je samo godinu dana nakon osnivanja i uzlazne popularnosti YouTube-a, Google kupio ovu platformu, . . .