Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
Na regionalnoj konferenciji medijskih trendova Sempl 2018, koji se održava u Portorožu, Ovation BBDO osvojio je Zlatni sempler! Simbolično, jubilarni 20. Sempl doneo nam je prestižnu nagradu za projekat Nectar – već 20 godina nije svejedno. U finalu kategorije se našla i kampanja Munchmallow – Priča za sebe. Još jednom se zahvaljujemo klijentima na saradnji koja je bila preduslov priznanja, kao i žiriju na novoj regionalnoj stručnoj potvrdi kvaliteta ovih kampanja.
Baš kao i Sempl, i Nectar je ove godine obeležio 20 godina rada. Kampanja koja je poručila da nije svejedno kakve izbore pravimo napravila je pometnju u celoj zemlji, ali i regionu. Nectarov “kandidat” na beogradskim izborima Andrija Milošević naterao je mnoge da se zapitaju da li to imamo novog lika na političkoj sceni. Komunikacija ove kampanje je u velikoj meri bila oslonjena na naloge na društvenim mrežama popularnog glumca i baš ovi kanali doneli su nam Sempler nagradu u novoj kategoriji – Najbolja upotreba influenser marketinga. Kampanja je prethodno ostvarila veliko interesovanje javnosti i osvojila dve IAB MIXX Awards. Nakon nagrada na SoMo Borcu, Nectar je na još jednom festivalu proslavio svojih prvih 20 godina sa celim regionom!
Sempl konferencija medijskih trendova održava se u Portorožu i fokusirana je na aktuelnosti u oblasti medija i medijskog plasmana. Ovogodišnje izdanje je 20. izdanje Sempla, a događaju prisustvuje preko 1.000 stručnjaka iz oblasti komunikacija iz čitavog regiona. Na Semplu se dodeljuju i nagrade za najbolje regionalne projekte u oblasti medija, u 12 regularnih i 2 posebne kategorije.
Prva dama SAD, Melanija Tramp, poznata je pre svega po svojoj karijeri modela, a zatim i po svom bračnom . . .
Intervju Vladimira Mitrovića "Advertajzing je oduvek bio odraz kulture" dat je za portal Advertiser . . .
Kada je pre dve godine Guči dobio novog kreativnog direktora, do tada nepoznatog dizajnera aksesoara . . .