Sempl 2018 – Zlatni Sempler za rođendansku kampanju Nectara!

NEWS - Sempl 2018 Sempl 2018 – Zlatni Sempler za rođendansku kampanju Nectara!

Na regionalnoj konferenciji medijskih trendova Sempl 2018, koji se održava u Portorožu, Ovation BBDO osvojio je Zlatni sempler! Simbolično, jubilarni 20. Sempl doneo nam je prestižnu nagradu za projekat Nectar – već 20 godina nije svejedno. Još jednom se zahvaljujemo klijentu na saradnji koja je bila preduslov nagrada, kao i žiriju na novoj regionalnoj stručnoj potvrdi kvaliteta ove kampanje.

I SRBIJA I REGION… su prostori na kojima Nectar osvaja nagrade!

Baš kao i Sempl, i Nectar je ove godine obeležio 20 godina rada. Kampanja koja je poručila da nije svejedno kakve izbore pravimo napravila je pometnju u celoj zemlji, ali i regionu. Nectarov “kandidat” na beogradskim izborima Andrija Milošević naterao je mnoge da se zapitaju da li to imamo novog lika na političkoj sceni. Komunikacija ove kampanje je u velikoj meri bila oslonjena na naloge na društvenim mrežama popularnog glumca i baš ovi kanali doneli su nam Sempler nagradu u novoj kategoriji – Najbolja upotreba influenser marketinga. Kampanja je prethodno ostvarila veliko interesovanje javnosti i osvojila dve IAB MIXX Awards. Nakon nagrada na SoMo Borcu, Nectar je na još jednom festivalu proslavio svojih prvih 20 godina sa celim regionom!

O događaju Sempl 2018

Sempl konferencija medijskih trendova održava se u Portorožu i fokusirana je na aktuelnosti u oblasti medija i medijskog plasmana. Ovogodišnje izdanje je 20. izdanje Sempla, a događaju prisustvuje preko 1.000 stručnjaka iz oblasti komunikacija iz čitavog regiona. Na Semplu se dodeljuju i nagrade za najbolje regionalne projekte u oblasti medija, u 12 regularnih i 2 posebne kategorije.

Čitaj dalje: