UEPS 2018 – Ovation BBDO je najbolja agencija 2018!

NEWS - UEPS 2018 UEPS 2018 – Ovation BBDO je najbolja agencija 2018!

Fantastičan kraj 2018. za Ovation BBDO! UEPS 2018 doneo nam je titulu Agencije godine, Grand Prix i čak pet zlatnih odličja za najslađu kampanju u 2018, Munchmallow – Priča za sebe! U još pet kategorija osvojili smo srebrna i bronzana priznanja, pa se zahvaljujemo žiriju i svim klijentima koji su ovoj časti doprineli. Dodatni razlog za ponos je i nagrada u Art&Craft – Art direction kategoriji za našeg dizajnera Milana Petrovića.
Ostalim osvajačima priznanja čestitamo i želimo sve najbolje u 2019. godini!

I definitivno – najslađa kampanja 2018. godine!

Veliki uspeh na UEPS festivalu još jedna je potvrda da je Munchmallow zaista priča za sebe. Od najslađeg bilborda u gradu, preko nagrade za Najbolji regionalni projekat na Weekend Media Festivalu u Rovinju, dvostruke nagrade i Grand Prix-a na Kaktusu, pa sve do pet zlata i Grand Prix priznanja na UEPS-u, ponosno možemo da kažemo da je Munchmallow – priča za sebe bez premca najbolje primljena kampanja u 2018. godini. Zlatnim odličjem je okićena u kategorijama Integrisana kampanja – Hrana, Creative Efficiency, TV spot, OOH kampanja i Kreativna upotreba medija.

Prva priznanja za MADeni i za ledeni projekat

Frikomovo zamrznuto povrće je vrlo često u glavnoj ulozi naših obroka. Baš kao i glavna protagonistkinja naše najsvežije kampanje, Branka Katić. Ovaj projekat doneo nam je srebro u kategoriji Integrisana kampanja – Hrana.

U kategoriji koja nagrađuje najbolju ambalažu i industrijski dizajn, srebrno odličje je zaradio Booster. Neodoljivi lik Boosterda, primenjen na karakterističnu limenku novog ukusa ovog pića, ostavio je jak utisak i na energični žiri.

Povratak brenda kojem verujete i nove nagrade za Nectar

U kategoriji Integrisana kampanja – Piće, srebrno priznanje osvojila je kampanja Nectar –  Već 20 godina nije svejedno. Ova kampanja osvojila je i bronzu u kategoriji Online marketing kampanja. I Srbija i region tržišta su na kojima Nectar ređa nagrade u 2018!

Kategorija posvećena najboljim integrisanim kampanjama u poljima zdravlja, lepote, mode i sporta, ove godine je svedočila prisustvu starog, dobrog brenda. Brenda kojem svi verujemo i čije proizvode koristimo rado, ako već nečije moramo. Brenda Galenika, koji je u ovoj kategoriji osvojio srebrno priznanje.

Najbolja art direkcija – Milan Petrović

U Art&Craft kategoriji koja nagrađuje najbolju art direkciju, titulu je odneo naš dizajner Milan Petrović. Milan je sa nama već 2,5 godine i učestvuje u mnogim najvažnijim agencijskim projektima, a jedan u seriji takvih je i pobednički Munchmallow – Priča za sebe. Ponosni smo što je sa nama i njegovu nagradu smatramo više nego zasluženom!

UEPS 2018 – O festivalu

Na tradicionalnom događaju povodom rođendana najstarijeg strukovnog udruženja u Srbiji, Danu UEPS-a, nagrađuju se najbolji radovi u godini na isteku. Nagrade na Danu UEPS 2018 bile su odeljene u 17 redovnih kategorija, odnosno 21 podkategoriju, uz osam posebnih priznanja.

Čitaj dalje: