UEPS 2019 – Tri priznanja za Ovation BBDO

NEWS - UEPS 2019 UEPS 2019 – Tri priznanja za Ovation BBDO

Na ovogodišnjoj tradicionalnoj manifestaciji Dan UEPS-a, osvojili smo tri priznanja. Premijernu nagradu na ovom festivalu osvojila je Visa Srbija, za komunikaciju vezanu za muzički festival Beer Fest. Lavovske priče su nastavile festivalski niz, a premijernu nagradu dobio je i Booster, za dizajn gaming limenke. Zahvaljujemo se partnerima na klijentskoj strani i UEPS 2019 žiriju i čestitamo ostalim dobitnicima!

Visa Srbija – beskontaktno i do UEPS 2019 priznanja!

U kategoriji koja nagrađuje najbolje BTL aktivnosti na mestu prodaje, po prvi put je UEPS nagradu osvojila kompanija Visa Srbija! Ovo priznanje zasluženo je aktivnostima koje smo zajedno izneli na jednom od najvećih festivala u ovom delu Evrope. Sa preko 500.000 posetilaca – Beer Fest je jedan od najposećenijih festivala u jugoistočnoj Evropi, a Visa njegov partner od 2017.

Uz Visa kartice na ovom festivalu, pogodnosti su bile brojne, a na vrhu liste je činjenica da je nositi karticu praktičnije nego nositi keš. Dodatno, uz Visa karticu je bio omogućen brzi prolaz na ulazu, kao i popusti pri plaćanju za VIP karte i pića. Osim benefita za Visa korisnike, za ovo sponzorstvo smo osmislili i dodatna iskustva za ostale posetioce. Bilo je potrebno promovisati beskontaktno plaćanje Visa karticama – pa je i tema za aktivacije bila – “beskontaktno”. Prolazak kroz laserski lavirint bez dodirivanja lasera, beskontaktne Visa tetovaže i drugi vidovi promocije motivisali su hiljade i hiljade posetilaca da se igraju sa nama i ostvare prvi kontakt sa Visom – beskontaktno!

Booster gaming can do it

U sklopu osvajanja novih teritorija, Booster je u 2019. zakoračio u svet gejminga. Ciljna grupa mladih i još mlađih u velikom postotku posećuje igraonice ili na sopstvenim uređajima igra video igre za koje je potreban stalan fokus. I energija. U sklopu ovog komunikacionog koloseka, Booster je razigrao digitalni sadržaj, sponzorisao e-sports tim “Level UP” ali i izbacio novi dizajn limited edition limenke.

Novi dizajn limenke promovisan je i kroz sadržaje popularnog influensera Bake Praseta, a gejmeri su konačno dobili šot energije sa kojim neće krešovati!
I to – i prvu nagradu na UEPS 2019!

Festivalski het-trik Lavovskih priča

Lavovske priče osvojile su srebrno priznanje u kategoriji Integrisana kampanja – pića. Nakon BalCannes priznanja i Kaktus nagrada, ovo je novo priznanje za sve koji su učestvovali u stvaranju popularnog Youtube serijala. Razlozi se ne kriju samo u 4 miliona pregleda na ovoj platformi i činjenici da je sadržaj produciran za Youtube prenesen na 11 lokalnih televizija u Srbiji. Razlozi se pre svega kriju u rečenom, prenesenom, lavovskom. U rečima izuzetnih ljudi koji su u ovom serijalu gostovali.

UEPS 2019 – O festivalu

Na tradicionalnom događaju povodom rođendana najstarijeg strukovnog udruženja u Srbiji, Danu UEPS-a, nagrađuju se najbolji radovi u godini na isteku. Ove godine, žirijem festivala predsedavala je Andreja Lekić.

Čitaj dalje: