UEPS 2020 – 11 priznanja za kraj godine

NEWS - UEPS 2020 UEPS 2020 – 11 priznanja za kraj godine

Na tradicionalnom takmičenju Dan UEPS-a, sada u prilagođenim okolnostima, osvojili smo 11 priznanja. Posebno smo ponosni što smo u vrlo jakoj konkurenciji agencija sa najviše komercijalnih klijenata koji su osvojili nagrade na UEPS 2020. Zahvaljujemo se nagrađenim klijentima Jaffa, Carlsberg Srbija, Nectar, Burger House Bros i Galenika. Veliko hvala i UEPS 2020 žiriju i čestitamo ostalim osvajačima priznanja!

Najslađi Munchmallow brend film nastavlja sa nagradama

Nakon dve Kaktus nagrade na istoimenom festivalu, Munchmallow brend film priča za sebe osvojio je i tri priznanja na UEPS 2020. Zlato u kategoriji integrisane kampanje – hrana, srebro u kategoriji Online marketinška kampanja i bronza u kategoriji TV najbolje govore o njenoj raznovrsnosti. I slatkoći.

Booster – more energy, more awards

I treću godinu zaredom, Booster osvaja UEPS priznanja za novi dizajn svojih limenki. Ovog puta u dve kategorije – zlato u Kreiranju identiteta i srebro u kategoriji Ambalaža.

Burger House bros prvi put na festivalskoj sceni, u velikom stilu

Premijerno, burazeri poznati po burgerima nastupili su na advertajzing festivalu. Prvi nastup, prva nagrada, ni manje ni više, nego – zlatna! U kategoriji Direktni marketing, seeding kampanjom sa platformom donesi.com pokazali smo kako kreativna ideja može da pokrene ljude na akciju i pomogne razvoj brenda. Evolucija Burger House-a u Burger House Bros donela je ovom brendu još jedno priznanje – srebro u kategoriji Kreiranje identiteta.

Lav Premium – žedni smo svega, i dalje

premium

Letnja kampanja čuvenog pivskog brenda donela nam je srebrnu nagradu u kategoriji Integrisana kampanja – piće, kao i bronzu u Print kategoriji. Još uvek smo žedni svega, kao i letos, pa se nadamo da je prethodno leto i poslednje u kojem smo morali da postavljamo ovakve motive za jednu brend kampanju. Svakako je lakše uz jednu politru Lav premium.

Oligovit čudo u UEPS 2020 bronzi

Za neke momente čuda jesu potrebna, ali za neke je dovoljno naći pravi medicinski proizvod kakav je Oligovit. Bronzanu medalju za ovu kampanju osvojili smo u još jednoj kategoriji Integrisanih kampanja – onoj koja se bavi kampanjama vezanim za zdravlje i lepotu.

Nije svejedno himna na repeat

U kategoriji Interne komunikacije, Nectar himna Nije svejedno osvojila je bronzano priznanje. Ovo je druga nagrada u nizu na festivalskim nastupima za ovaj projekat.

UEPS 2020 – O festivalu

Na tradicionalnom okupljanju povodom rođendana najstarijeg strukovnog udruženja u Srbiji, Danu UEPS-a, nagrađuju se najbolji radovi u godini na isteku.  Ove godine zbog Covid-19 epidemije, Dan UEPS-a je izostao u formi događaja.

Čitaj dalje: