Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
Na tradicionalnom takmičenju Dan UEPS-a, sada u prilagođenim okolnostima, osvojili smo 11 priznanja. Posebno smo ponosni što smo u vrlo jakoj konkurenciji agencija sa najviše komercijalnih klijenata koji su osvojili nagrade na UEPS 2020. Zahvaljujemo se nagrađenim klijentima Jaffa, Carlsberg Srbija, Nectar, Burger House Bros i Galenika. Veliko hvala i UEPS 2020 žiriju i čestitamo ostalim osvajačima priznanja!
Nakon dve Kaktus nagrade na istoimenom festivalu, Munchmallow brend film priča za sebe osvojio je i tri priznanja na UEPS 2020. Zlato u kategoriji integrisane kampanje – hrana, srebro u kategoriji Online marketinška kampanja i bronza u kategoriji TV najbolje govore o njenoj raznovrsnosti. I slatkoći.
I treću godinu zaredom, Booster osvaja UEPS priznanja za novi dizajn svojih limenki. Ovog puta u dve kategorije – zlato u Kreiranju identiteta i srebro u kategoriji Ambalaža.
Premijerno, burazeri poznati po burgerima nastupili su na advertajzing festivalu. Prvi nastup, prva nagrada, ni manje ni više, nego – zlatna! U kategoriji Direktni marketing, seeding kampanjom sa platformom donesi.com pokazali smo kako kreativna ideja može da pokrene ljude na akciju i pomogne razvoj brenda. Evolucija Burger House-a u Burger House Bros donela je ovom brendu još jedno priznanje – srebro u kategoriji Kreiranje identiteta.
Letnja kampanja čuvenog pivskog brenda donela nam je srebrnu nagradu u kategoriji Integrisana kampanja – piće, kao i bronzu u Print kategoriji. Još uvek smo žedni svega, kao i letos, pa se nadamo da je prethodno leto i poslednje u kojem smo morali da postavljamo ovakve motive za jednu brend kampanju. Svakako je lakše uz jednu politru Lav premium.
Za neke momente čuda jesu potrebna, ali za neke je dovoljno naći pravi medicinski proizvod kakav je Oligovit. Bronzanu medalju za ovu kampanju osvojili smo u još jednoj kategoriji Integrisanih kampanja – onoj koja se bavi kampanjama vezanim za zdravlje i lepotu.
U kategoriji Interne komunikacije, Nectar himna Nije svejedno osvojila je bronzano priznanje. Ovo je druga nagrada u nizu na festivalskim nastupima za ovaj projekat.
Na tradicionalnom okupljanju povodom rođendana najstarijeg strukovnog udruženja u Srbiji, Danu UEPS-a, nagrađuju se najbolji radovi u godini na isteku. Ove godine zbog Covid-19 epidemije, Dan UEPS-a je izostao u formi događaja.
Nakon Marka Pešića i Nataše Filipović, tradicionalni novogodišnji intervju portalu Advertiser-Serbia . . .
Više OOH kampanja na srpskom tržištu u ovoj godini ostavile su jak utisak na publiku. Kampanje za . . .
Za portal advertiser-serbia, Vanja Mitrović je razgovarao sa Nenadom Danilovićem. Tema - kanski festival. Da . . .