Ovation BBDO i Munch – najbolji regionalni projekat!

NEWS - Balcannes 2018 Ovation BBDO i Munch – najbolji regionalni projekat!

Na prestižnom regionalnom festivalu Balcannes, kampanja Munchmallow – Priča za sebe prepoznata je kao najbolja regionalna kampanja u prethodnih godinu dana! Ova nagrada je veliki podstrek za naš dalji rad, posebno u kontekstu izbora od strane diverzifikovanog međunarodnog žirija.

Od najslađeg bilborda u gradu do regionalnog priznanja

Ovogodišnja kampanja za Munchmallow istopila je srca ljudi već pri lansiranju. Kreativnom idejom zasnovanom na produženoj konzumaciji ovog slatkiša – igranju sa folijom – pokušali smo da pobudimo najlepša sećanja iz detinjstva. Bilbordi i autobuske stanice umotani u prepoznatljivu Munch foliju ostavili su upečatljiv trag na ulicama Beograda, Podgorice i Sarajeva. Stop-motion TVC animacijama avantura u izmišljenom gradu od folije nastavili smo da pričamo priču o Munchmallow-u.

Srbija, Crna Gora i BiH nisu bile usamljene – tržišta Makedonije i Kosova takođe su bila izložena ovoj preslatkoj komunikaciji, što je pojačalo njen regionalni karakter. Na kraju, njihovu kreativnost smo nagradili kroz aktivaciju #Folijanti, prilikom koje su svoju svakodnevnu naviku igranja sa Munch folijom mogli da stave u službu takmičenja. Naravno, najslađi rad je pobedio!

Zbog svega ovoga, izuzetno nam je drago da je, nakon opšte, i stručna javnost odlučila da je Munchmallow ne samo najslađa, nego i najkvalitetnija regionalna kampanja!

O Balcannes priznanju

Balcannes priznanja dodeljuju se sedmu godinu zaredom, u organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišne komunikacije (HURA) i Weekend Media Festivala. U konkurenciji za ovo priznanje tradicionalno se nalaze najbolji radovi svih relevantnih advertajzing agencija iz regiona. Sama dodela nagrada integralni je deo godišnjeg Weekend Media Festiavala koji se održava po 11. put u Rovinju. Na ovom događaju, uz mnoštvo predavanja, osim Balcannes priznanja dodeljuju se i priznanja za digitalne projekte SoMoBorac.

Čitaj dalje: