Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
Kampanja Munchmallow – Priča za sebe osvojila je Grand Prix i dve IAB MIXX 2019 nagrade na najvećem događaju koji se bavi digitalnim projektima u Srbiji, Digital Day 2019!
Nakon serije priznanja na lokalnim i regionalnim festivalima, i na najvećem digitalnom takmičenju Munch je pokazao da je priča za sebe. Kreativom, plasmanom i poslovnim rezultatima, vreme je pokazalo snagu kampanje i overilo osvojena srca publike. Zlato u ovoj kategoriji je još jedna potvrda toga. Pojačani brend parametri su bili osnovni cilj kampanje, zbog čega nam je ova nagrada posebno vredna.
I u kategoriji Cross Media Integration, Munch je osvojio najveće odličje. Počevši od uvijenog bilborda koji je postao viralan, preko TV spota u stop-motion tehnici do digitalne aktivacije Folijanti – na svim medijima potrudili smo se da prenesemo duh i emociju koji izaziva Munchmallow i praksa igranja sa čuvenom folijom. U kategoriji koja ocenjuje upravo uvezanost medija, žiri je prepoznao i ovaj kvalitet najslađe kampanje u gradu.
Čestitamo ostalim dobitnicima i veliko hvala svim članovima žirija, klijentu, kao i timu koji je radio na ovoj kampanji na još jednoj velikoj časti!
Osim ovih nagrada, na rovinjskom festivalu najboljih regionalnih komunikacijskih projekata Balcannes, Munchmallow kampanja je završila u Top 26 i proglašena za Najbolji regionalni projekat. O njenom regionalnom karakteru govori i finale na festivalu Sempl u Portorožu.
Na festivalu Kaktus 2018, Munchmallow je osvojio dve nagrade u pojedinačnim kategorijama i Grand Prix za najbolji projekat u Srbiji 2018!
Na tradicionalnom Danu UEPS-a, Munchmallow je osvojio čak 5 zlata u svim kategorijama u kojima je projekat prijavljen, kao i Grand Prix za najbolju kampanju 2018, a klijentu Jaffa Crvenka doneo je titulu oglašivača godine!
Pročitajte i intervju Vanje Mitrovića za portal Talas.rs:
Catvertising, LOLcat, social catworking, Caturday, catitude – termini koji pokazuju ne samo preplavljenost . . .
Kafe_Zale je ugostiteljski objekat u Krnjači čiji Instagram nalog u trenutku pisanja ovog teksta prati . . .
Presek godine za nama i deo planova za 2021. obznanili smo i portalu Marketing mreža. U razgovoru sa . . .