Autori o kampanji Telekom Srbija – Tu gde ste vi

Intervju za Marketing mrežu Autori o kampanji Telekom Srbija – Tu gde ste vi

Nova kampanja Telekoma Srbija izazvala je veliku pažnju pre svega zbog nove pozicije ove kompanije Tu gde ste vi, ali i zbog neuobičajeno dugačkog spota. U njemu vidimo niz unutrašnjih dilema, međuljudskih izazova, sreću i ljubav. I svima poznati hit iz osamdesetih koji govori o stabilnosti koju Telekom Srbija pruža svojim korisnicima.

Upravo o ovoj kampanji, Marketing mreža je razgovarala sa Vanjom Mitrovićem, kreativnim direktorom agencije Ovation BBDO koja stoji iza kampanje i režiserom spota, Mišom Terzićem.

Kako se agencija odlučila za komunikacionu platformu Tu gde ste vi?

Vanja Mitrović: Ideja je, sad kad vratim unazad, bila inspirisana podatkom da je Telekom Srbija akcionarsko društvo, čiji su akcionari građani Srbije, tačnije njih oko 4 miliona. Tada smo zajedno sa klijentom shvatili da Telekom i bukvalno a i u prenesenom smislu vuče svoju snagu iz života običnih ljudi. Nas. Postalo nam je jasno da se njegova snaga ne broji količinom i sjajem popaljenih lampica u hi-tech server sobama i da Telekom nije veliki onoliko koliko su mu visoki repetitori već onoliko koliko brzo jedna „trebaš mi“ poruka stigne tamo gde je potrebno.

Snaga ove gigantske kompanije zapravo leži u njenoj tihoj, nenametljivoj ali konstantnoj podršci. U njenoj prisutnosti, u svakom trenutku, na svakom mestu pa ako hoćete i u svakom stanju u kome se nalazimo. Odatle je došao i novi pozicioni slogan – Telekom Srbija. TU GDE STE VI.

Posle toga je bilo mnogo lakše. Podrška koju nam svojim servisima i uslugama pruža jedna kompanija kao što je Telekom, sa ciljem da nam se svakodnevnice nesmetano odvijaju, je metaforično u našem spotu prikazana kroz niz životnih situacija u kojima nam je potrebno samo jedno – da u životu uvek imamo nekoga na koga možemo da se oslonimo.

 

Telekom Srbija je najveća telekomunikaciona kompanija u Srbiji; da li rad za kompanije ovog ranga donosi dodatni pritisak u produkcionom procesu?

Miša Terzić: Uvek se trudim da u datom momentu i sa datim produkcionim uslovima napravim najbolji rezultat posebno kada je tako veliki klijent u pitanju. Nekako, kampanje za kompanije koje se bave uslugama kao što je Telekom Srbija, u našem su poslu svakako najveći izazov. Kako produkcioni tako i kreativni. Tako da, postoji dodatni pritisak, koji se sam nametne –  velika kompanija, veliki klijent i uvek velika očekivanja. Nadam se da smo ovoga puta ispunili ta očekivanja.

Šta nam Telekom Srbija poručuje novim spotom i serijom OOH i digitalnih poruka?

Vanja Mitrović: Poruka nove Telekomove kampanje je najjednostavnija moguća. Tu gde ste vi, pružićemo vam najbolju moguću podršku. Ali tu poruku nismo hteli a ni mogli na pravi način da prenesemo direktno iz ugla Telekoma. Nemoguće je poslovnu obavezu jedne kompanije prikazati kao emotivno esencijalnu. Telekom Srbija vas podržava! – pa da, to im je posao, i treba da nas podržava. Umesto toga, rešili smo da se bavimo ljudima, a da Telekom ostavimo duboko u pozadini, tamo gde podrška zapravo organski i pripada.

Želja nam je bila da ne ulepšavamo život i da zaobiđemo reklamno ulepšavanje stvarnosti jer smo znali da ćemo, ako krenemo tim putem, izgubiti svaku mogućnost da pošaljemo jaku emotivnu poruku. Spot je o ljudima, njihovim svakodnevnim dilemama, borbama, strahovima, uspesima i malim pobedama. Nismo želeli da ti isti ljudi, do kojih je poruka trebalo da dopre, ne prepoznaju sebe bar u nekoj od scena. Hteli smo da se bavimo podrškom iskreno, jer se samo iskrena podrška i računa. I sjajno je što smo u tome i mi sami imali podršku klijenta.

Negde u tom trenutku procesa rada na scenariju i razvoju koncepta pozvali smo i Mišu Terzića da se priključi autorskom timu. Neopisivo lepo i uzbudljivo je bilo učestvovati u zajedničkom radu sa rediteljem koji je temu odmah prepoznao kao sebi blisku, unapredio je i sa jakim ličnim pečatom izneo u spot koji sada gledate. Sećam se da smo na snimanju imali samo jedno pravilo, posmatrajući kadrove na monitoru – „ako liči na „reklamu“, otpada“. Mislim da najveću snagu ovog spota upravo čini ta fina „nedovršenost“ scena, jer teme i situacije kojima se spot bavi ostavlja dovoljno otvorene gledaocima da u njih sami upisuju svoja iskustva, razmišljanja i stavove, a da pri tom nedvosmisleno emituje poruku da je ono što je jedino bitno – podrška.

 

Portfolio kompanije, koji zapravo i definiše poziciju „Tu gde ste vi“, vrlo je širok. Koliko je bilo kompleksno napraviti efektan spot u trajanju od gotovo minut i po, a da svi njegovi segmenti budu povezani?

Miša Terzić: Pa zapravo bilo je dosta lako. Kada postoji tema, sve je jednostavno. Od početka produkcije pa do finalnog proizvoda prošlo je tek petnaestak dana. Scene smo definisali brzo kao i stil i jedino o čemu sam morao da vodim računa je da sve priče vode u jednom emotivnom smeru. Želeli smo emotivan ali ne i patetični spot sa kojim se svako može povezati. I postojalo je samo jedno pravilo u ovom slučaju – manje je više.

Čitaj dalje: