Ljubav do poslednje limenke

WORD Ljubav do poslednje limenke

Draga Marketing Mrežo, dugo ti nisam pisao, a ovih dana nešto hoću da iskočim iz svoje kože. Sav treperim, što bi se reklo. Osećam se kao tinejdžer koji razmenjuje poruke nežnosti sa dugogodišnjom simpatijom i ugovara prvi sastanak na klupici u nekom tamo mraku. A nisam. Ni tinejdžer, nit’ ugovaram sastanak u nekom tamo mraku.

No, u pitanju jeste ljubav, al’ posve drugačija. Ljubav premi Zvezdi, Marketing Mrežo. Znam, da možeš da pričaš, kazala bi da je to patetično i u najmanju ruku nerazumljivo. I da ne shvataš kako neko može toliko da se „loži“ na nešto što nije recimo umetnost, pop-kultura, politička scena u regionu ili nešto slično. Moderno i gotivno.

Ali baš me briga. Ja sam ovo naumio da pišem i tako ti je! A i biće reči o temi koja tebe zanima…

Navijajući za Zvezdu nisam navikao baš na bogzna kakve uspehe. Nažalost, bejah premalo derle kad su se hektolitri piva ispijali podno stadiona Sveti Nikola. Ili kad je debeli Ronaldo špartao Marakanom, a mi bili barabar s njim i saigračima mu. Ni s reprezentacijom nije bilo bolje. Rečju – fudbal me je navikao na neuspehe.

U isto vreme na drugoj strani zemljine polulopte (kako bi ova kovanica zvučala u izvedbi teoretičara Zemlje kao ravne ploče?), neki recimo Džon Džons iz Klivlenda, Ohaja, potpisuje moju pređašnju rečenicu. I njega kao i mene fudbal (američki) nije navikao na uspehe navijajući za Klivlend Braunse, poslednju rupu na svirali zvanoj NFL već godinama unazad.

Ipak, ove godine i ja i imaginarini Džon imamo potencijalan razlog za slavlje. Ozbiljno slavlje, koje ne prolazi bez piva, dabome. Naime, Zvezda bi mogla da konačno zaigra u Ligi šampiona, a Klivlend da konačno ostvari pobedu u ligi, pošto u prethodnoj sezoni nije uspeo nijednom. Niti jednom!

Za takav razvoj situacije se pripremio i čuveni pivski brend Bud Light. Čitaj sad pažljivo Marketing Mrežo, ovo će ti biti zanimljivo:

Bud Light je instalirao pobedničke frižidere širom barova po Klivlendu. Njih su do vrha napunile limenke piva, oni su zaključani i ponosno nose sledeći ispis – When the Browns win, Cleveland wins. Dakle, ako si se pitala zašto se zovu pobedničkim frižiderima sad ti je jasno Mrežo – jedini način da se frižider otvori, jeste da Klivlend konačno pobedi i Džon i ekipa će moći da proslave taj uspeh kako dolikuje. Briljantan marketing, koji je nažalost neprimenjiv na ove prostore. Jer, bojim se da bi frižideri ovde bili otvoreni, pobedili mi ili izgubili. Na ovaj ili onaj način. 🙁

No, ima nešto srpsko, balkansko u celoj priči. Niko ne ume tako dobro da slavi naše poraze kao mi i da napravi mnogo gotivnu priču od toga!

I tako, Džonovo i moje treperenje i nestrpljenje će trajati još neko vreme, a onda ćemo (nadamo se!) glasno slaviti uspeh! On držeći limenke Buda u ruci, dok mu pesma para grlo. Ja isto tako, samo držeći naše Zaječarsko u rukama. Koje sam platio…

Tekst pisan za Marketing mrežu 17.08.2018.

Čitaj dalje: