Nije svejedno – Interesovanje javnosti ne jenjava

NEWS - Prezentovanje Nectar kampanje Nije svejedno – Interesovanje javnosti ne jenjava

Rođendanska kampanja kompanije Nectar počela je još u februaru. Desetak dana tizer faze uzdrmalo je predizborni Beograd, ali i druge gradove u Srbiji. Nakon što smo otkrili da je Andrija Milošević zapravo kandidat Nectara, a broj 20 simbol za dve decenije njihovog uspešnog rada pod filozofijom Nije svejedno, stvari su postale malo jasnije. Kandidat je preuzeo vrednosti kompanije, a rođendanska kampanja je otišla u svoj dalji razvoj i trenutno je u NCP fazi. Paralelno, interesovanje opšte i stručne javnosti za nju se dodatno širi.

Kvalitet kampanje prepoznali i studenti

Neposredno nakon početka kampanje, organizacija SEFA sa Ekonomskog fakulteta pozvala nas je da predstavimo agencijsku vizuru rada na Nectar kampanji. U punom amfiteatru Ekonomskog fakulteta, razgovarali smo o strateškim osnovama, kreativnim materijalima i izazovima sa kojima se ova kampanja susretala. Specijalnu pažnju učesnika Regionalnih privrednih susreta studenata posvetili smo odnosu sa klijentom. Projekti ove veličine i uticaja nisu mogući bez klijentske hrabrosti, agencijske agilnosti i međusobne usklađenosti. Na ovo smo posebno ponosni.

Video sa ovog predavanja pogledajte u nastavku:

Jubilej poslovanja kompanije Nectar poklopio se sa još jednim jubilejom. Ovogodišnji PR dani organizovani su po deseti put na Fakultetu političkih nauka, a poziv od PR Tima FPN je stigao i našoj ekipi, ovog puta ojačanom Stevanom Stojakovićem, menadžerom marketing operacija u Nectaru. Studenti i studentkinje imali su priliku da čuju više o ovom brendu, načinu funkcionisanja, kao i vrednostima koje svih ovih godina zagovaraju. Na ovaj način, predstavljen je link između dosadašnje komunikacije i ove kampanje – link između tradicije i budućnosti Nectara.
FPN-ovcima su posebno interesantni bili PR izazovi i predizborni kontekst kampanje.

Ni struci nije svejedno

Na prvom takmičarskom testu, ova kampanja je dobila dve nagrade – IAB Mixx award dodeljen je u kategoriji Best Brand Awareness Campaign i Best Social Influencer Marketing. O tome pročitajte više u posebnoj vesti.

Radujemo se i festivalima koji su pred nama, kao novim prilikama da pod reflektorom struke testiramo kreativnost, ali i efikasnost kampanje Nectar – Već 20 godina nije svejedno.

Čitaj dalje: