Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
Intervju Nataše Filipović i Marka Pešića „Ovation BBDO: Lestvicu podižemo sami sebi“ dat je za portal Advertiser-Serbia.
Sagovornik Nenad Danilović.
Nataša Filipović: Slično prošloj. Izazovi sa kojima se hvatamo u koštac iz godine u godinu uslovljeni su stanjem na tržištima na kojima poslujemo. Mi verujemo da to stanje ne možemo da menjamo sami, ali da možemo svojim radom i pristupom da dajemo primer drugima. Zbog toga se trudimo da pratimo trendove i kvalitetno urađenim poslom poboljšamo reputaciju i poziciju klijenta na tržištu.
I onda kada klijenti to od nas ne traže – sebi zadajemo zadatke. Samo tako možemo da konstantno potvrđujemo I unapređujemo sopstveni I položaj struke na tržištu.
Marko Pešić: Protekla je dobro. Srećni smo jer je veliki broj klijenata, sa kojima do sada nismo imali priliku da sarađujemo, odlučio da nam poveri svoje projekte. To smatramo velikim izazovom, kako u slučaju lokalnih, tako i u slučaju globalnih klijenata.
Sve ovo ne bi bilo moguće da nismo radili na razvijanju kapaciteta našeg tima, ali i doprinosa onih koji su nam se u ovoj godini pridružili. Mi znamo da je za našu budućnost ključno da se, pre svega, bavimo razvojem naših znanja i veština. Lestvicu podižemo sami sebi I tome pridajemo ogroman značaj.
Nataša Filipović: Ni naredne godine ne očekujemo veće promene u odnosu na prethodne. Tržište se razvija stabilnom dinamikom, trudimo se da budemo za korak brži, a spremni smo i za jači tempo. Naša odluka je da u narednoj godini budemo još bolji.
Marko Pešić: Vidimo se u 2018!
I ove godine ostvarili smo zapažen rezultat na festivalu integrisanih komunikacija Kaktus! Sedam finala . . .
O tome kako se pravi najslađi bilbord u gradu, Vanja Mitrović je razgovarao sa Lanom Avakumović za . . .
Donald Tramp bi mogao da izgubi mnogo više od izbora za predsednika SAD. Prema njegovim sopstvenim rečima, . . .