BBDO on tour

NEWS BBDO on tour

U nedeljama za nama, predstavnici naše agencije učestvovali su u nizu javnih događaja, foruma i edukativnih programa. Podeljena iskustva, predstavljeni projekti i razmenjena mišljenja smatramo važnim delom poslovne svakodnevice i radujemo se budućim gostovanjima!

Jake svaki dan

Povodom Međunarodnog dana žena, Nataša Filipović je govorila na tribini u organizaciji Debatnog kluba Fakulteta političkih nauka. Iz razgovora sa novinarkom Suzanom Trninić i narodnom poslanicom Gordanom Čomić, prisutni su imali priliku da čuju o razvojnim putevima uspešnih žena iz tri različite sfere društva.

Istim povodom, Filipović je dala i intervju portalu Talas.rs. Intervju sa drugim uspešnim srpskim menadžerkama pogledajte na linku ispod:

Kako doći od brifa do nagrade?

Na poziv MTS-a, Nikola Parun i Marko Marjanović razgovarali su sa predstavnicima malih i srednjih preduzeća. U sklopu programa dostupnog biznis klijentima MTS-a iz sektora MSP, preneli smo im kako izgleda proces rada sa advertajzing agencijom. Na čemu su bazirane, kako se bruse i na koji način formiraju, saznali su polaznici u Novom Sadu i Beogradu.

Da li je veliki broj agencija stvaran Izazov?

Na stručnom forumu Izazov, u organizaciji Marketing mreže, Nataša Filipović je učestvovala na panelu „288+-„. Otvoreno za poslovanje bez dodatnih ograničenja, na ovoj debati pod dirigentskom palicom Ivane Parčetić Mitić, sa kolegama iz drugih agencija je razgovarala o transparentnosti i fleksibilnosti našeg tržišta.

Otvoreno o advertajzingu

Filipović je održala predavanje i u Beogradskoj otvorenoj školi, jednoj od najprominentnijih neformalnih obrazovnih ustanova u Srbiji. Ova institucija postoji preko četvrt veka, a u okviru Alumni Talks večeri razgovaralo se o advertajzingu, tržišnim promenama i snazi digitalnih medija.

Advertajzing – Čemu to služi, a uz to i radi?

Marko Marjanović i Nikola Parun su učestvovali i na tradicionalnim Regionalnim susretima studenata ekonomskih fakulteta REPSUS. Prethodne godine, sa studentima su razgovarali o rođendanskoj kampanji Nectara. Ove godine su se vratili da sa njima podele iskustva i rezultate ove kampanje, ali i opišu procese koji stoje iza ovog i drugih uspešnih projekata.

U narednom periodu očekuje nas još gostovanja i svako doživljavamo kao priliku za napredak svih strana – i onih koje su za mikrofonom, i onih naspram njega!

Čitaj dalje: