SAD – Trolovanje je u modi

THE WORD SAD – Trolovanje je u modi

Prva dama SAD, Melanija Tramp, poznata je pre svega po svojoj karijeri modela, a zatim i po svom bračnom odnosno političkom statusu. Svet šoubiznisa, uključujući i modnu industriju, tradicionalno uglavnom podržava predsednike koji dolaze iz Demokratske partije. Pobeda Donalda Trampa, delom zasnovana na otporu i kulturnom mejnstrimu SAD, za ovu felu nije bila najsrećnija vest koju su čuli 2016.

Prva dama SAD, Melanija Tramp, takođe je i veliki fan brenda Dolce & Gabbana. I ljubav je obostrana. U seriji predsedničkih tura koje su u poslednjih pola godine imali, gospođa Tramp nosila je sveže kolekcije baš ove marke. Jedan od tih odevnih komada je bio i kaputić tek nešto skuplji od 50.000$, koji je na njoj viđen prilikom poseti Kataniji, gradu u modom protkanoj matičnoj zemlji ovog brenda.

Baš ovaj:

 

Kako ni SAD nije imuna na spin-populizam, digla se kuka i motika i na Melaniju Tramp i na sam brend, koji ne propušta priliku da pokaže zadovoljstvo kada vidi svojih dizajnera delo na Prvoj dami. “Dok siromašni umiru, Melanija nosi sako od 50.000$” ipak zvuči pitko čak i kada svi znaju da je svoja bogatstva bračni par Tramp stekao sam, tržišno. Nešto slično se desilo i Mišel Obami, kada je u obilazak sirotih otišla u patikama vrednim 540$. Ipak, bračni par Obama je bio miljenik establišmenta svih vrsta, dok je gospođu Tramp i tandem Dolce & Gabbana dočekao bes korisnika interneta.

Ne sačekavši da se hešteg #BoycottDolceGabbana zapati, a tema među neprijateljskim medijima i akterima otvori, Stefano Gabbana odlučuje energiju negativnog PR-a da pretvori u sopstvenu prednost. Dolce & Gabbana lansirali su #BoycottDolceGabbana liniju majica skromne cene od 175$. Ako ne verujete, majicu možete da nabavite na njihovom sajtu.

Ovom potezu prethodio je video pravljen za DG online kanale, kojim brend dodatno staje na žulj svojim hejterima, a u kom mladi, fensi, u #boycott majice obučeni demonstranti, protestuju protiv – Dolce & Gabbane. Osim ostalih, izjavu za televiziju koja pokriva ovaj simulirani protest daje i sam Stefano Gabbana, time u potpunosti obesmišljavajući argumente apologeta prekomerne političke korektnosti. Koji pritom, prema navikama i društvenom statusu, daleko više liče na ljude iz DG trol videa nego na one čija prava navodno zagovaraju tražeći bojkot legendarnog brenda.

Bilo kako bilo, Dolce & Gabbana su pokazali dozu neuglađenog bezobrazluka koja se ne viđa često u top fešn biznisu. Kao što se ni ljudi poput Donalda Trampa ne viđaju često na mestu predsednika SAD. Kako će se i jedno i drugo odraziti na tržišta u kojima funkcionišu – ostaje da vidimo.

Čitaj dalje: