Srce na pragu penzije

WORD Srce na pragu penzije

Nije prošlo mnogo godina od kada je reč „influenser“ bila špansko selo za sve žitelje u Srbiji. Situacija se drastično promenila i danas je jedno od najtraženijih zanimanja. Ovaj svetski fenomen nije zaobišao ni našu zemlju i čini se da je u sve većoj ekspanziji, prvenstveno među mlađom populacijom. Instagram je odlučio da započne jedan eksperiment. U njihovoj laboratoriji se trenutno krčka pilot projekat. Istraživanje se svodi na pozitivne i negativne aspekte koje njihova zamisao vuče s sobom. Gore pomenuto dugme lajk – srce, možda nam odlazi u penziju.

Nema mnogo informacija kakvi su dosadašnji rezultati, zbog čega je nezahvalno izvoditi zaključke i pretpostavke kako će ovakav potez uticati na oglašavanje u budućem periodu. Sigurno ćemo biti svedoci određenih promena, a prvo što pada na pamet i gde može doći do zaokreta je korišćenje usluga influensera.

Ukoliko dođe do realizacije ove ideje, prva stvar na koju brendovi  moraju da obrate pažnju je sadržaj ovog tipa. Uvid u broj lajkova će biti poznat isključivo vlasniku profila. Kvalitet sadržaja neće se više ogledati u broju lajkova. Ova partija pokera najbolje karte može da podeli marketinškim agencijama. Dodatni kec u rukavu je dobro rezonovanje – šta kvalitetan sadržaj stvarno jeste i ko poseduje skil da ga isporuči. Komentari koji se mogu pročitati ispod objava influensera, takođe su deo trougla kome pripadaju lajk i broj pratilaca. Nepravedno zanemaran segment, koji dovodi do sledećeg pitanja: da li besmisleno ostavljanje emodžija predstavlja dobar engejdžment ili je posledica broja lajkova?

Statične fotografije postaće pluskvamperfekat. Moć storija i video materijala uveliko uzima sve većeg maha. Influenseri će zasigurno i konačno morati akcenat da prebace na ove formate, koji iziskuju dodatnu kreativnost, trud i umeće.

Ipak, trenutna atmosfera ne zahteva alarmiranje agencijskih klijenata. Jasnih indikatora kada stvarno možemo očekivati da ovaj projekat ugleda svetlost dana nema. Elem, iz kompanije su kao glavni razlog testiranja ovog projekta istakli da je glavni fokus usmeravanje  korisnika na sam sadržaj i interakciju, a ne prikupljanje lajkova.

Ako ideja zaživi u nekom momentu, vrlo lako može da otvori prostor za kvalitetniji sadržaj, čija će produkcija naterati celu industriju da još više napreduje i postane sve kreativnija.

Čitaj dalje: