Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
Forum Izazov2020 je zbog širenja novog virusa odložen za početak juna, a o ključnim njegovim temama Nikola Parun je razgovarao sa Ivanom Parčetić Mitić za portal Marketing mreža. O tome šta je svrha advertajzinga, kako utiče na performanse poslovanja i šta je glavni trend 2020. čitajte u nastavku.
Advertajzing je na prvoj liniji tržišnog obraćanja ljudima. Odgovornost svih nas koji se njime bavimo zbog toga je da u etar puštamo poruke koje menjaju svet nabolje, pazeći pritom na najbolji interes brenda kojem dajemo dušu i glas.
Supstancijalna je. Na kraju procesa, brend je taj koji lansira komunikaciju, potpisuje poruku i odgovara za nju. Posao nas u agencijama je da brend spremimo za kraj tog procesa i damo rešenja posle kojih će biti u boljoj poziciji nego na njegovom početku.
Možemo i moramo da pristupimo svakom projektu sa najvećom mogućom pažnjom. To važi za sve učesnike i faze procesa.
To je pleonazam 🙂 Advetajzing je ili sa svrhom ili nije advertajzing. Prva i najvažnija svrha advertajzinga je da pomogne brendu da ostvari značajan napredak kad su u pitanju ključne poslovne performanse. To je preduslov tržišnog razvoja, a samim tim i prostora u kojima advertajzing može da se pozabavi nekim širim važnim društvenim pitanjima.
COVID19 je najvažniji trend u 2020. godini. Perite ruke, dezinfikujte telefone i laptopove i čuvajte ljude u svojoj okolini.
Intervju "Uspeh kao rezultat, a ne kao cilj", dao je Marko Pešić za UEPS. Sagovornica: Stana Šehalić Završili . . .
Otprilike jednom u deset godina, homo sapiensi se dosete da su samo jedna od karika uzročno-posledičnih . . .
Post-internet ne znači da je seizmički tehnološki razvoj interneta završen, baš naprotiv. Da bismo . . .