Prva svrha advertajzinga je da poboljša poslovne performanse brenda

Intervju za Marketing mrežu Prva svrha advertajzinga je da poboljša poslovne performanse brenda

Forum Izazov2020 je zbog širenja novog virusa odložen za početak juna, a o ključnim njegovim temama Nikola Parun je razgovarao sa Ivanom Parčetić Mitić za portal Marketing mreža. O tome šta je svrha advertajzinga, kako utiče na performanse poslovanja i šta je glavni trend 2020. čitajte u nastavku.

Na koji način advertajzing može da promeni svet i da li je to uopšte njegov zadatak?

Advertajzing je na prvoj liniji tržišnog obraćanja ljudima. Odgovornost svih nas koji se njime bavimo zbog toga je da u etar puštamo poruke koje menjaju svet nabolje, pazeći pritom na najbolji interes brenda kojem dajemo dušu i glas.

Koja je tu uloga i moć brendova?

Supstancijalna je. Na kraju procesa, brend je taj koji lansira komunikaciju, potpisuje poruku i odgovara za nju. Posao nas u agencijama je da brend spremimo za kraj tog procesa i damo rešenja posle kojih će biti u boljoj poziciji nego na njegovom početku.

Šta možemo da uradimo na nivou pojedinca, agencije/kompanije i struke?

Možemo i moramo da pristupimo svakom projektu sa najvećom mogućom pažnjom. To važi za sve učesnike i faze procesa.

Šta je advertising sa svrhom?

To je pleonazam 🙂 Advetajzing je ili sa svrhom ili nije advertajzing. Prva i najvažnija svrha advertajzinga je da pomogne brendu da ostvari značajan napredak kad su u pitanju ključne poslovne performanse. To je preduslov tržišnog razvoja, a samim tim i prostora u kojima advertajzing može da se pozabavi nekim širim važnim društvenim pitanjima.

Jedan trend za 2020. godinu?

COVID19 je najvažniji trend u 2020. godini. Perite ruke, dezinfikujte telefone i laptopove i čuvajte ljude u svojoj okolini.

Čitaj dalje: