Nectar
20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!
I ovu godinu zaokružujemo serijom priznanja sa Dana UEPS-a, događaja najstarije strukovne organizacije u Srbiji. Poluvekovni staž UEPS-a dodatno pečatira svako priznanje koje dobijamo na ovom godišnjem događaju, a ove godine smo ih dobili šest, mahom u najjačim kategorijama integrisanih kampanja.
Sa klijentom Hajneken Srbija, osvojili smo sva priznanja dodeljena u kategoriji Integrisana kampanja – Alkoholna pića, bronzano i srebrno. Nagrađene kampanje koje smo radili na brendovima Amstel (New age, old school) i Zaječarsko (crno) potvrdile su njihovu tržišnu snagu, a nama pokazale da više nego dobro plivamo u ovoj kategoriji.
U kategoriji Integrisana kampanja – hrana, zlatno priznanje donela nam je razigrana kampanja za sladoled od veselih Frikom malina. Od televizije do kreativnih OOH rešenja, ova kampanja osvojila je srce potrošača, ali i struke, a još jedan pokazatelj njenih dobrih rezultata je i bronzano priznanje u kategoriji Creative Efficiency.
Tradicionalno, sa dugogodišnjim klijentom iz bankarskog sektora – UniCredit bankom, osvojili smo srebrna priznanja za dve kampanje – tekuća kampanja za predodobrenje stambenih kredita nagrađena je u kategoriji Integrisana kampanja – finansijski sektor, dok je kreativno rešenje sa primenom tehnologije virtuelne realnosti odnelo srebro u kategoriji Direktni marketing.
Kao i do sada, ove nagrade su nam dodatni motiv da u narednoj godini klijentima ispostavimo još kvalitetnije radove, bili oni festivalskog karaktera ili ne. Nagrade su za nas pre svega signal, a zadatak podizanja lestvice je na nama samima.
Ukoliko vas naslov ovog teksta nije asocirao na prevoz klavira i izmamio vam blagi osmeh, verovatno niste . . .
U kojoj meri vodeći brend može biti otvoren za sve potrošače i njihove potrebe, a da ne izgube svoju . . .
Šta kupujemo kada kupujemo neki proizvod - stvar, osećanje, iskustvo, status, uspomenu ili nešto . . .