Vinuo se, Karter, u neslućene visine!

THE WORD Vinuo se, Karter, u neslućene visine!

U trenucima dokolice, mlađano momče po imenu Karter Vilkerson iz Nevade (SAD), dolazi na ideju da ižicka malo čiken nagetsa od lanca fast fud restorana po imenu Wendy’s, te im piše poruku na Tviteru. Ništa tu nije neobično, jer Wendy’s neguje tu neformalnu komunikaciju sa svojim pratiocima. I ne samo to, u velikom broju slučajeva imaju duhovite odgovore na pitanja fanova, tako da je već postalo populano zapitkivati ih ili provocirati i očekivati neki gotivan odgovor. Dakle, u tom kontekstu mlađani Karter stvara svoje „remek-delo“.

Na pitanje koliko retvitova je potrebno za godinu dana besplatnih čiken nagetsa, Wendy’s odgovara – 18 miliona. Tja, ne baš najduhovitije pitanje i ne baš najduhovitiji odgovor, ali okej. Još jedan u moru tvitova koji će nekom možda izmamiti osmeh, a potom zauvek nestati u utrobi interneta. Međutim, ne lezi vraže, dečkić se nije šalio, te kreće u misiju retvitovanja. Priča se širi, ljudima je (iz nekog razloga) sve to zanimljivo te besomučno kreću da retvituju i podržavaju „brata“. Malog, običnog čoveka, produkta savremene ere. Jednog od nas.

Za vrlo kratko vreme dostiže milionski broj retvitova, pa se i sam Wendy’s oglašava – definitivno je nadmašio njihova očekivanja. Tako vele. Mnoštvo drugih brendova oseća prostor i priliku za sebe, pa se i sami uključuju u trku. Među njima su i jako veliki kao što su Google, Microsoft, Amazon, United… Ovi poslednji nude i besplatne avionske karte do Wendy’s restorana širom sveta, u slučaju da sakupi 18 miliona. Karter, kao i brendovi, oseća trenutak. Oseća da je ovo momenat koji ne sme da ispusti i da mora da dela. Kreira sajt #nuggsforcarter na kojem objašnjava razloge i okolnosti pod kojima je došao na ideju. Zanimljivo, dok su ostala deca želela da budu astronauti, vatrogasci, doktori ili policajci kada porastu, vrli Karter Vilkerson je maštao samo o jednom – da postane čiken naget.

Na dobrom je putu… Jako malo retvitova mu je potrebno da prestigne onaj čuveni selfi sa dodele Oskara, koji ima 3,4 miliona. Karter, u trenutku pisanja ovog teksta (28.04. popodne CET), ima 3,3.

Ovo bizarno momče ipak zaista stvara nešto vredno – kreirao je brendirane #nuggsforcarter majice od kojih sav prilog ide u dobrotvorne svrhe. Majčina bolest (koju je uspešno prebrodila) je motiv za ovako nešto.

Bez obzira na krajni rezultat, epilog je sledeći – Karter je dobio svojih 5 minuta slave, Wendy’s je dobio spontanu reklamu kakvu mnogi mogu samo da sanjaju (premda mnogi sumnjaju u ovu spontanost), Dave Thomas Foundation for Adoption će dobiti ozbiljne donacije, a mi smo dobili temu za pričanje. Ostali brendovi su na ovom ogromnom talasu ućarili i svoje mesto i pridružili se zabavi – em zabavno em humano.

Čitaj dalje: