Banini

Novi brend identitet i TW aktivacija

Banini Izazov

Razviti jedinstveni brend identitet za ceo asortiman Banatskih kolača – dobro poznatih Banini proizvoda koji su bili popularni prethodnih decenija.

Mlađoj generaciji bilo je potrebno približiti, sada redizajnirani, legendarni brend keksa iz 80-tih, „Zlatni cvetovi“, koristeći se potencijalima socijalnih mreža.

Rešenje

Pošto se proizvodi prave po tradicionalnim recepturama, dizajnom dominiraju tople braon i bež boje. Korišćenje vrlo karakterističnog fonta se odlično uklapa u tu „tradicionalnu“ priču, uz visok estetski nivo prikaza samog proizvoda na pakovanju.

Prateći online prisustvo brenda, kompanija Banini je ispunila želju strastvenom ljubitelju Zlatnih cvetova, koji je sasvim slučajno MTV Adria voditelj Galeb Nikačević, tada jedan od najvećih tviteraša na mreži. Kreiran je buzz na Twitteru, čime je na inovativan način promovisano novo pakovanje.