Buzz

Buzz je flipnuo!

No one knows what’s next. 

Često čujemo da je važno razumeti vladajući trend, da treba da izbegavamo da pratimo ili radimo nešto što više jednostavno nije in. Međutim, u društvu koje uvek očekuje nešto novo, treba nam baš jaka inspiracija da bismo bili u trendu i uradili nešto što je cool, a pritom još i nikako ne smemo da budemo fejk. To je posebno tačno kada su u pitanju mlađe generacije, jer su one posebno osetljive na fejkovanje. Autentičnost je buzz.

Kada se Buzz pojavio na tržištu 2017, po svom imenu i, naravno, ukusu, bio je u skladu sa vremenom – kao da ga je stvorila upravo nova generacija. Sa sloganom Buzz je osveženje – širi dalje!, i bottle-flip aktivacijom, razmrdao je tržište voćnih napitaka. Međutim, trendovi traju kratko, a niko ne zna šta je sledeće. Nove generacije su u konstantnoj potrazi za novitetom, sadržajem koji će da razbije monotoniju, ali niko ne zna šta je ono što će postati prihvaćeno od svih.

Buzz je flipnuo!

Dosada može da učini da malo… skrenemo. Iz dosade smo spremni da izađemo radeći najluđe stvari, a od ludih, neočekivanih stvari ljudi znaju da potpuno odlepe. Neke stvari mogu da učine da – flipnemo, a Buzz je već imao istoriju flipovanja iza sebe. Oblikovali smo čitavu kampanju na ideji iščekivanja nečeg novog i stvaranja nečeg ludog, drugačijeg. Trebalo je da afirmišemo nešto što je aktuelno, što će se dopasti novoj generaciji.

Međutim, nove trendove pokreću korisnici interneta, ne brendovi. Često su to vrlo neočekivane, ničim izazvane stvari, neki ludi potez, neki novi fazon. Odlučili smo da prepustimo traženje novog „fazona“ potrošačima – da im damo potpuno odrešene ruke. Uloga brenda je bila samo u tome da bude inspiracija. Buzz je trebalo samo da „flipne“, da podstakne nove generacije da se izraze na nov način. Zato smo poručili: Buzz je flipnuo, flipni i ti!