Converse

Converse – Sve priče su istinite!

Čak i ako ne pratite modu male su šanse da nemate bar jedan par čuvenih „starki“. Converse je posebna filozofija, zaštitni znak mnogih generacija, brend sa tradicijom – ali i brend koji osluškuje mlade, prati njihove potrebe, drži prst na pulsu poslednjih trendova. Ali nikada previše ne pritiska. 😊

Brend koji je toliko dugo prisutan i toliko široko rasprostranjen iz iskustva zna jedno – ne morate ništa da izmišljate, istina je uvek zanimljivija!

Upravo na tom uvidu leži poslednja u nizu kampanja koje je Converse lansirao – “All the stories are true”

A pošto je pored toga šta poručujete podjednako bitno i to kome to poručujete, pravi izazov je ležao u tome da globalnu kampanju lokalizujemo na adekvatan način. Dakle, ne pukom adaptacijom materijala već kreativom koja istovremeno govori dva jezika: univerzalni i lokalni.

Pošli smo od onog što je univerzalno ljudsko iskustvo: svi imamo zanimljive priče, priče koje jedva čekamo da ispričamo, priče koje su nas promenile, priče koje su neverovatne, a opet istinite… a velika je verovatnoća da nam se dobar deo tih priča desio dok smo nosili starke.

Gurali ste juga s društvom onomad kad ste po cičoj zimi u starkama krenuli na koncert iako su vas roditelji savetovali ili praktično molili da ostanete kod kuće ili da se bar toplije obučete? Naravno da jeste.

Sećate se kad je Petar predložio da svi pobegnete s matematike jer “Realno, ne možemo svi da dobijemo keca ako svi odemo!”, Mina rekla da je to sasvim “Nelogično, u najmanju ruku.”, a Ivan zaključio da postoji bolje rešenje i da mu samo treba da neko čuva stražu na hodniku da ne naiđe domar? Pa ko bi to mogao da zaboravi!

Sve priče su istinite. A sve starke su kao snežne pahuljice – na prvi pogled deluju slično, ali su zapravo svake unikatne baš kao i osoba koja ih nosi.