Danubius

Vreme teče, kvalitet ostaje

DANUBIUS, 100 GODINA

Izazovi jubilejskih kampanja su uvek specifični. Godišnjice su prilika za osvrt na vrednosti kompanije, za neku snažnu equity poruku… Međutim, veoma je retka prilika susresti se sa kompanijama ili brendovima koji, kao Danubius, mogu zapevati „Doživeti stotu„! Vek postojanja prevazilazi vek neke potrošačke generacije, takvo vremensko trajanje svedoči o brojnim promenama, kulturološkim navikama u pojedinim epohama.

ZAUSTAVITE DUNAV I SKAZALJKE STARE

U period od 100 godina staju mnogi važni trenuci. Menjaju se istorijske okolnosti. Nastaju i nestaju gradovi i države. Smenjuju se generacije. Tehnologija nezaustavljivo ide napred. Ljudi menjaju navike i tempo života… Promenio se i način na koji se hranimo. Neka jela smo možda i zaboravili, a neka nova su postala deo naše svakodnevice i gastronomske kulture.

Za 100 godina, mnogo je vode Dunavom proteklo. I mnogo čemu je Danubius svedočio. Iako smo se menjali, “proticali” kao voda, naše potrebe ostale su iste. Potreba za ljubavlju, poverenjem i sigurnošću. Ljudske potrebe koje vreme ne menja su vrednost u koje u Danubiusu veruju već stotinu leta. I zato je Danubius još od 1918. svedok vremena i garancija kvaliteta. U životu i za trpezom.