Jaffa

Jaffa kolači – Meki kao duša!

Lansiranje novog proizvoda je uvek izazov posebne vrste, a naročito kada nosi prezime takvog ikoničnog brenda kao što je Jaffa. Jaffa kolači svoje mesto traže na polici mekih biskvita, izuzetno razvijene potkategorije konditorske industrije.

Na policu se lako ugurala, ali kako da se ušunja u um potrošača? Bilo je jasno da je potrebno pomiriti dve estetike – jednu tradicionalnu i nostalgičnu, koja će u nama probuditi sve one tople i mirisne asocijacije pojma kolači, a sa druge stane, komunikacija mora biti moderna, atraktivna savremenim potrošačima. To su pre svih mladi i urbani ljudi, koji žele sočan proizvod za potpuno čulno zadovoljstvo.

Jaffa kolači, i voćni, i nežni, i anđeoski

S obzirom na to da Jaffa kolači dolaze u dva pojavna oblika – jedan voćni, a drugi čokoladni, želeli smo da pronađemo tu zajedničku nit koja će potrošačima da prenese sve one emotivne i racionalne zadovoljštine koje će im ovaj slatkiš pružiti. Tako smo došli do kreiranja jednog anđeoskog brend arhetipa. Jer Jaffa kolači pružaju istinski i intenzivni doživljaj, kao da smo se „božanski počastili“. A opet, na neki nežan i nepretenciozan način. Onako, baš su meki kao… kao duša.

Sama činjenica da se lansira potpuno novi proizvod sa sobom nosi neminovnost korišćenja product shotova, ali je u produkciji vođeno računa da oni izgledaju veoma prirodno i svakodnevno. Uz muzički začin, cela atmosfera odiše „mikelanđelovskim dodirom“ stvaranja nečeg neodoljivo divnog.