Lav

Lav Premium – Toliko dobro, da gasi svaku žeđ.

Na koliko načina možeš da kažeš da ti nešto nedostaje? Ako si premium pivo, samo na jedan način. A za koliko stvari možeš da kažeš da ti nedostaju? E, to je spisak bez kraja.
Žedni smo svega.

Kao što su pivopije žedne Lav Premium piva, koji doživljava svoj relaunch nakon par godina van tržišta, tako su žedni još mnogo stvari jer i oni doživljavaju relaunch svojih života. Lagali bismo kada bismo rekli da i mi nismo žedni lansiranja novih kampanja. Žedni planiranja, snimanja, fotografisanja, pisanja i svega ostalog što ide uz kreiranje komunikacije za jedan brend.

Kreirali smo kampanju koja govori o nedostajanju, neizdržu, želji i potrebama. Svim tim osećanjima koje svako od nas oseća, posebno u ovom periodu. Kao što Lav Premium kaže – odlepili smo. Zato smo odlučili da snimimo reklamu u kojoj se pivo sipa, mućka, bućka, prska, gura, servira, zgužva, eksira…

Lav Premium gasi žeđ

Želeli smo da Lav Premium izgleda ukusno, pozivno da baš to pivo bude to kojim ćete utoliti žeđ, sve vaše žeđi. Da kada pogledate reklamu, želite da budete sa društvom na pivu, na dejtu, na bleji, na moru, na odmoru, da gledate fudbal, slušate muziku, da slavite i tugujete.

Svemu tome je bio potreban glas, a ovakva kampanja je zahtevala da to bude neki glas kome verujete. Neki glas koji kada čujete pomislite kako sedi sa vama za stolom i pričate. Kao ortaci. Zato je naš izbor bio Timbe iz Bad Copy-a, koji zna par stvari o pivu ali i priči koja uz pivo ide.

Produkcija: Cyber :: FEW GOOD MEN

Reditelj: Đorđe Jovanović djolodjolo