Lav

Lav Premium – Toliko dobro.

U godini ekstrema u kojoj ne znamo gde je desno, a gde levo, potrebna nam je neka konstanta. Nešto za šta se možemo „uhvatiti“. Još ako je to nešto, zapravo nešto poznato i toliko dobro, onda možda uspemo da izvučemo svetle trenutke iz ovih čudnih vremena.

Lav Premium, toliko dobro da smo kreirali i jesenju kampanju.

Ovaj, na neki način, nastavak kampanje koje smo započeli letos, komunicira sa nama razne pivske trenutke. Kada i kako bi nam prijalo jedno, ili više, piva.

Da nas opusti, razonodi ili osveži.

Šta god da je oko nas, kakvo god da je vreme, okruženje, koji god da su uslovi ili zabrane, Lav Premium je tu.

Toliko dobro..

I kad je toplo, i kad je hladno. I kada je sedeći, i kada je s nogu, i kada žurimo, i kada imamo vremena, taj dobri, prepoznatljivi ukus piva je nešto što nas spaja.

Možda ove godine ne slavite slavu, možda ste pomerili svadbu, možda sedite u bašti kafića u decembru, možda je sve od toga nenormalno ili novo normalno. Kakva god da je situacija, Lav Premium će učiniti da vam bude dobro. Ili bar vaš napor da sve bude dobro učini još boljim.

Sa onim što smo započeli u prethodnoj reklami – dovođenje izrazito pivskih glasova da čitaju voiceover, nastavili smo i ovog puta. Ako već niste pogodili, to je Miloš Milaković, veliki pivopija i jedan od kreatora Dnevnjaka. Toliko dobro je njegov glas legao na reklamu i zaokružio potpuno pivsku atmosferu za koju se nadamo da smo je uspešno stvorili.

Produkcija: Cyber :: FEW GOOD MEN

Reditelj: Raško Miljković