Lav

Lavovske priče nisu prazne

Ko su Lavovi?

Lav pivu ne treba mnogo predstavljanja. Kao brendu koji je na domaćem tržištu aktivno prisutan od 2003. godine, od kada je sada već nekoliko generacija stasavalo uz prepoznatljivi ukus domaćeg pale lagera, bilo je potrebnije da podsetimo njegove pijače na glavne odlike lavovskog karaktera. Trebalo je da ih inspirišemo i podstaknemo da se osete ponosnim – da prepoznaju ono lavovsko u sebi kao izraz svoje priče i najvišeg kvaliteta vlastite ličnosti.

Ko su lavovi? To su svi oni koji vredno rade, koji iskreno, sa lavovskim srcem pristupaju životu. Oni nisu opterećeni statusom, ali jesu standardom – i to standardom u pogledu onoga što rade, u pogledu toga kako pristupaju drugim ljudima. Lavovima je važno da pripadništvo grade na najboljim osobinama ličnosti. Nisu svi lavovi isti, ali mora da postoji to jedno, što im je svima zajedničko. To što im je zajedničko mora da se tiče nečeg vrlo suštinskog.

Lavovske priče nisu prazne.

Ili jesi ili nisi LAV. Iza ovog legendarnog slogana krije se mnogo toga. Ne samo što je LAV jedino veliko pivo na tržištu čiji brend leži na karakteru, nego je i taj karakter na kojem se zasniva vrlo specifično shvaćen: iako vrlo individualistički, on je neodvojiv od ekipe. Od društva. Ponos koji pojedinac oseća najčešće dolazi iz priznanja koje dobija od strane vlastite zajednice, a zajednica kod pojedinca ceni vrlo specifične vrednosti.

Koga to kao zajednica poštujemo? Poštujemo one iza čijih priča stoje dela. Ključna odlika lavovskog karaktera je njegova aktivna priroda – to što je delatan. LAV is the one who walks the walk. Zato nije svaka priča lavovska priča. Iza lavovske priče stoje su postignuća koja su za ponos. I baš zato je to priča koja traje. Ona se priča, ona se prati uz ispijanje najboljeg piva, u najboljem društvu. Da bi čaša uvek bila puna, priča ne sme da bude prazna.