Munchmallow

Munchmallow film „Priča za sebe“

Munchmallow je definitivno priča za sebe. Kao takav, ovaj brend mora da bude inovativan. Da radi stvari koje drugi brendovi nisu. Da zavije bilbord u foliju, da napravi Munchgrad iz mašte, da pusti klapnu da padne i snimi brend film.
Munchmallow film „Priča za sebe“!

Munchmallow film „Priča za sebe“ – plot

Rešili smo da otvorimo novi prostor u tržišnim komunikacijama na našem prostoru i da snimimo brend film. Arhetip Malog princa poslužio je kao inspiracija za novi Munchmallow film i povratak u detinjstvo.

Priča prati našeg junaka i junakinju koji na prvi pogled prave džinovsku loptu od folije. Praveći ogromnu loptu, oni prave novi svet. Svet u kome je „nemoguće“ zabranjena reč. U kom ideje oživljavaju kao magijom. U kom svako može da napravi priču za sebe.

Šuškanje kokica zamenite šuškanjem Munch folije i neka projekcija počne:

Munchmallow film „Priča za sebe“ – cast&crew

Za kreiranje ovog filmskog ostvarenja iskoristili smo iskustvo ostvarenog režizera dečijih filmova, Raška Miljkovića, autora „Zlogonja“. Pod njegovom palicom i sa veštinama direktora fotografije Mikše Anđelića, Munch priču smo ispričali na novi način, u novom formatu i sa novim duhom. Dvadesetoro klinaca posvećeno se bavilo svakim snimljenim kadrom (i pojelo apsolutno sve zalihe Muncha na setu). Sve što vidimo na Youtube platnu, začinjeno je nežnom muzičkom pratnjom kantautora Kralja Čačka.

TV je mrtav, živeo film!

U eri kada nas svi uče da je raspon pažnje prosečnog gledaoca tek nekoliko sekundi, a da se sav sadržaj gleda na barem dva ekrana istovremeno, teško je ne primetiti da Holivud urpkos tome nije propao. Filmski režiseri učestalo sarađuju sa brendovima – setimo se primera saradnji Vesa Andersona i H&M-a ili Spajk Džounsa i brenda Kenzo.

Sa Munchom smo pokazali da su razna čuda moguća. Pa tako i da je moguće napraviti brend film i u Srbiji jer je Munchmallow – Priča za sebe!

Razgovor o ovom filmu sa režiserom Raškom Miljkovićem i Markom Marjanovićem na portalu Marketing mreža čitajte OVDE.

O projektu čitajte i na portalima Media Marketingalumiere.rs.