Munchmallow

Priča za sebe

Munch… Munch… Munchmallow!

Osmisliti novu komunikacionu poziciju jednog od najpopularnijih brendova na konditorskom tržištu. Munchmallow je ujedno i među najdugovečnijim brendovima, imajući u vidu pre svega njegovu jedinstvenost.

Po čemu je Munchmallow potpuno drugačiji

Munchmallow je sasvim drugačiji po obliku, strukturi, ukusu, ali pre svega – po ritualu konzumacije. Zato je on zaista „Priča za sebe“. I kada kažemo „konzumacija“, ne mislimo samo na način na koji ćemo ga pojesti. Iskustvo sa ovim brendom se nastavlja nakon što smo zasladili naša čula, a to je zaslađivanje uma – igra! Čarobna folija u kojoj su zapakovani ovi neodoljivi slatkiši je oduvek bila pravi materijal za sve spontane minijature i kreature koje smo pravili za sebe, ali i za drage osobe pored nas.

U pogledu produkcije su primenjena inovativna rešenja – na OOH kanalu su realizovani bilbordi potpuno umotani u foliju, dok je TV spot izveden u tehnici realne 3D stop-motion animacije. Na taj način je zaokružena komunikaciona poruka o originalnosti Munchmallowa kao proizvoda i kao brenda.

Najslađa kampanja u 2018!

Na rovinjskom festivalu najboljih regionalnih komunikacijskih projekata Balcannes, Munchmallow kampanja je završila u Top 26 i proglašena za Najbolji regionalni projekat. O njenom regionalnom karakteru govori i finale na festivalu Sempl u Portorožu.
Na festivalu Kaktus 2018, Munchmallow je osvojio dve nagrade u pojedinačnim kategorijama i Grand Prix za najbolji projekat u Srbiji 2018!
Na tradicionalnom Danu UEPS-a, Munchmallow je osvojio čak 5 zlata u svim kategorijama u kojima je projekat prijavljen, kao i Grand Prix za najbolju kampanju 2018, a klijentu Jaffa Crvenka doneo je titulu oglašivača godine!

Pročitajte i intervju Vanje Mitrovića za portal Talas.rs:

Kako se pravi najslađi bilbord u gradu?