Nectar

20 godina – Nije svejedno ko je vaš izbor!

Nectar Izazov

Kako na upečatljiv način obeležiti 20 godina postojanja kompanije Nectar, uz podsećanje na važnost izbora, odnosno, poziciju “Nije svejedno”.

Rešenje

U vreme teških izbora i odluka, od kojih zavisi budućnost, Nectar nas podseća da već 20 godina imamo mogućnost da biramo najbolje, jer nikada nije svejedno.

Kampanja je naišla na jak odziv javnosti i zainteresovanost šire populacije. Na Ekonomskom i Fakultetu političkih nauka, studenti su imali priliku da čuju više o rođendanskoj kampanji Nectara, a na prvom testu pred strukom, osvojena su dva IAB priznanja. Na takmičenju regionalnih digitalnih projekata SoMo Borac odnela je takođe dve nagrade. Još jedna digitalna nagrada došla je iz Slovenije. Zlatni Sempler u novoj kategoriji regionalnog medijskog festivala Sempl još jednom je pokazala da su jedine granice koje čuvamo – dobrog ukusa!