Ovation BBDO

REINVENTION ANNO DOMINI MMXXI

Nova Anno Domini kolekcija naše agencije je pred vama. U godini punoj neizvesnosti, straha i kriza, povukli smo nogu i opredelili se za poslovnu filozofiju koja žestoko odgovara na izazove sa kojima se suočavamo. REINVENTION filozofiju.

REINVENTION & ON

Sa početkom tekuće pandemije, prekse ljudi u celom svetu okrenute su naglavačke. Poslovne, društvene i lične osnove funkcionisanja su uzdrmane do srži. Podelili smo sudbinu advertajzing industrije u Srbiji i istovremeno odlučili da na ovu krizu reagujemo odmah. Ne samo da bismo ublažili njene efekte po naše poslovanje i mentalno zdravlje naših ljudi, već i da bismo turbulentno vreme iskoristili za nadgradnju.

Prilagodili smo se uslovima rada od kuće, dodatno zaštitili naše zaposlene. Uprkos tržišnom nemiru, uspeli da zadržimo najveći broj naših klijenata, ali i započnemo saradnju sa novim lokalnim, regionalnim i internacionalnim brendovima. Bitnije – svi klijenti su sa nama nastavili da imaju stabilnog partnera. Partnera spremnog da na nove načine odgovori na najveće izazove i sigurno vodi njihove brendove kroz borbu u novonastaloj stvarnosti. U toj i takvoj godini, proglašeni smo za Agenciju godine na Kaktus festivalu. Upravo ta adaptacija i unapređivanje procesa je za nas REINVENTION filozofija poslovanja.

Ovu filozofiju krunišemo novom Ovation kolekcijom koju ćemo podeliti sa javnošću i našim partnerima.
Kolekcijom REINVENTION & ON / ANNO DOMINI MMXXI.

Angažman obrazovnog sistema i mladih talenata

Još jednom iskoračivši iz uobičajenih okvira poslovanja, ostvarili smo saradnju sa Visokom školom likovnih i primenjenih umetnosti u Beogradu. Studentkinje i studenti profesora Željka Lončara dobili su konkursni zadatak. Pravi brif sa naše strane, na temu REINVENTION nastavka ANNO DOMINI kolekcije od prošle godine. Najbolji predlozi su nagrađeni, a najbolji od najboljih i primenjen. Autorka pobedničkog rešenja, Katarina Trbojević, postala je i nova članica Ovation tima.

Na ovaj način, ponudili smo i prostor za ostvarenje mladim talentima, ali i doprineli atraktivnnosti advertajzing tržišta uopšte.

Projekat su vodili Sonja Kalušević i Nemanja Obradović, a značajan doprinos dali Andrea Marić i Dejan Ćupurdija.

REINVENTION. WE GO ON.