Sberbank

Sberbank – Zato što vas slušamo

Kampanja za keš kredite razvila se u danima kada srpsko društvo izlazi iz strogog lockdown-a u kom je ušuškana svakodnevica bila naglo prekinuta. Nakon nekoliko meseci zatvorenosti, kod ljudi se javila snažna potreba za starom rutinom življenja. I pored toga, kroz društvo struji velika zbunjenost oko masovnijeg reizbijanja zaraze i potencijalnih posledica na zdravlje i privredu o kojima stalno slušamo, pa je taj povratak u rutinu prilično bojažljiv.

Sadašnje i potencijalne klijente banke je potrebno ohrabriti da započnu sa postepenim restartovanjem svojih navika i vraćanju stvarima za koja su bili uskraćeni tokom prethodnog perioda. Pravi odgovor na to je podrška koja dolazi od autentičnog razumevanja njihovih potreba jer je Sberbanka njihov pouzdan partner.

Zato što vas slušamo

Komunikaciona platforma, kao osnova za keš kredit kampanju, naslovljena je rečju Slušamo, koju ljudi univerzalno koriste kada žele da daju znak da su svaku reč koju je druga strana izgovorila upili. Njena kratkoća, jednostavnost i zvučnost dobra su polazna osnova za visoku efektivnost i pamtljivost ATL kampanje kojoj svi brendovi teže.

I dok se pred bankarskim deskom karakteristične zelene boje smenjuju parovi i pojedinci sa raznim potrebama, a bar jednu od njih ima svako od nas, službenik, mladi glumac Džudi, se sa tolikom pažnjom udubio u njihove priče da se kroz spotove transformiše u žive likove od ruskog naučnika sa Lomonosova do francuskog arhitekte iz doba moderne. Tako cela kampanja na perfektno skrojen način postaje integralni deo Sberbanke Živimo zajedno.